Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
İçeriğe geç

Roaccutane Günlüğü | 6. Hafta

Merhaba!
Gerçekten siz olmasanız, ben bu Roaacutane Günlüğü’nü yazmayı hep unutacağım.
Bugün tez yazmaya başladım ve kendimi kaybetmişken, yine sizin hatırlatmanız ile bu yazıyı yazıyorum.
Bakalım bu hafta neler oldu?

Cildimdeki kuruma rutinliğini koruyor. Ellerimin üstünde yine kabarcıklar çıktı, şu an sönmüş durumda. Sivilcelerim yine çıkmaya başladı, geçen haftaya göre daha fazlalar. Fakat şunu fark ettim, geçen hafta yüzüm kıpkırmızıymış. Şimdi normal cilt tonunda. Sanırım ilacın etkisi.
Vücudum da kuru, fakat rahatsızlık vermiyor. Saçımı 3-4 günde bir yıkıyorum. En güzel etkisi bu ^.^
Gözlük kullanmaya başlamıştım 1,5 ay önce, sanki gözlerimi de etkilemiş gibi geliyor, ama emin değilim. Arada göz damlası damlatıyorum gözlerim rahat etsin diye. Çünkü gözlerde kuruluk yaptığını okumuştum. Arada damlatıp dengelemeye çalışıyorum.
Başkalarının deneyimlerine göre bu tedaviyi geçirmeyeceğim, daha önce de dediğim gibi, kendi yaşadıklarımla deneyimlemek istiyorum. Her vücut farklı ve tepkileri de farklı olacaktır. Ben şu anda gayet iyi gidiyorum. Umarım hep böyle sürer.
Okuduğunuz için teşekkürler.

Sevgilerimle,

Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat‘ten takip etmeyi unutmayın; “minecanan”

10 Yorum

  1. Çok güzel gidiyorsun 🙂 Umarım tedavi sonunda istediğin harika cilde kavuşursun 🙂

    • İnşallah Şeyma'cım, bu güzel desteğin için çok teşekkür ederim! ^.^

  2. Merhaba tatlim, blogunu daha yeni buldum, bende iso tedavisi gördüm, bende cok etkili oldu ve tüm sivilcelerimden kurtuldum, her iki günde 10 mg aliyordum doktor tavsiyesi üzerine, ozaman fazla yan etkisi olmaz demisti bana. Sanada simdiden gecmis olsun 🙂

    • Merhaba ^.^ O zaman bloguma hoş geldin ihih Çok teşekkür ederim, inşallah geçecek.

  3. Adsız Adsız

    Merhaba; bu ilacın çeşitli yan etkilerinden biride tüylenme problemi olabiliyor, bunu ilacı kullanan 2 arkadaşımda da aynı problemi yaşadı, doktorun bu konu hakkında bilgileri iletmiştir umarım. Bende sırf bu sebeple ilaca başlamaya korkuyorum. Seninle cesaretleniyorum.

    • Yapacak bir şey yok, tedaviye başlamış bulunuyorum 🙂

  4. merhaba bende sizden bir hafta sonra bu ilaca başladım. benim sivilcelerimdebu hafta inanılmaz artış oldu bende kapatmakiçin makyaj yapıyorum amaçoğu kişi zararlı olur diyor siz makyaj yapıyorvmusunuz?

    • Artış olması çok normal. Sürekli çıkartıp kurutacak. Moralinizi düzgün tutun ^.^ Makyaj yapıyorum ve yapabilirsin. Zararı yok. Bilgilendirme kitapçığında makyaj yapabileceğimiz yazıyor. Fondöten kullanmazsın, BB krem kullanırsın, istersen.

  5. ah o kırmızılık yokmu 1km öteden herkes roaccutane kullandığını anlıyor malesef ki 🙁

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.